I følge forskning planlegger mange mennesker turene sine før de besøker de planlagte stedene og opplever dem digitalt.
Her tilbyr vi deg en av de mest effektive løsningene for en god kundeopplevelse.

Her er noen av våre virtuelle turprosjekter. 

Omfanget av arbeid, medieløsninger og informasjonsmengde som blir gitt i løpet av turen kan tilpasses til kundens behov. Slik som museer, hoteller, kafeer, eiendomsutviklings- eller salgsselskaper, offentlige institusjoner. Informasjonen som gis kan utvides med aktive lenker, videoer, fotogallerier, beskrivelser av objekter eller live videopresentasjoner. Man kan også få merkede sykkel- og turstier, skiheislinjer og skibakker. Mulighetene er begrenset bare av fantasi eller behov.

Du kan se på en virtuell tur ved å klikke på bildet i begynnelsen av hvert følgende avsnitt.

Rundt Eklesæter ved siden av Garmo

På en flott høstdag ønsket vi å vise frem det fantastiske landskapet og severdighetene i området. Bildene ble tatt når det nesten var helt mørkt, og det viser hvor god kvalitet man kan få til i dårlige lysforhold.

Kontorfellesskapet 1724

Presentasjon av Kontorfellesskapet 1724, et rendyrket kontorfellesskap for kreative og teknologibaserte virksomheter i en liten fjellkommune, Vang i Valdres. Prosjektet ble utført gratis som støtte for lokale virksomheter mot korona.

Hytta ved elva

Vi fullførte denne virtuelle visningen og oppgaven var å vise det attraktive miljøet, samt den grunnleggende informasjonen om bygningen. Objektet og kundens behov var små, men informasjonen som gis kan utvides med aktive lenker, fotogallerier, videoer, merkevare for eiendomsmegling, osv., når det gjelder både bygningen, gjenstandene og utstyret i den.

Fantastiske landskaper og steder å besøke

Oppgaven var å vise det fantastiske landskapet, severdighetene og dette flotte utkikkspunktet. Informasjonen som gis kan utvides med aktive lenker, videoer, panorama- eller turgallerier, markerte sykkel- eller turstier, flere virtuelle omvisninger. Mulighetene er ubegrensede.

Lansering av nye hyttefelt

Prosjektet er designet for å presentere nye hyttetomter som er omringet av vakker natur på kanten av fjellene. Potensielle kjøpere bor vanligvis langt fra, men annonsene har mangler og formidler ofte ikke relevant og interessant informasjon til kunden; for eksempel de omkringliggende vakre naturutsiktene og fortryllende landskap fra tomten. Og så er det ikke alltid like lett å reise til hvis man ønsker å se en bestemt eiendom. Virtuelle turer / virtuell visning løser mangelen på denne informasjonen perfekt, og den som ser på turen blir følelsesmessig engasjert ved å se seg rundt i området. Som vi vet, er en positiv digital kundeopplevelse en av de viktigste årsakene til at en kunde føler seg trygg på å handle.

Hvorfor er 360 graders innhold viktig?
Dette er den mest unike måten å skape bevissthet om virksomheten din og kommunisere videre med kundene dine på.
Bygg tillit og tiltrekk kunder til døra – den foreslåtte virtuelle turen fungerer som et digitalt utstillingsvindu- det vil invitere dem inn til bedriften fra den digitale gaten.